Dysk SATA i tylko tryb awaryjny

Autor: krezus <krezus_at_buziaczek.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 20:09:38 MET

Witam

Mam problem.
Podłączyłem nowozakupiony dysk SATA (80GB Samsunga).
Po zainstalowaniu Win 98 system uruchamia mi się tylko w trybie awaryjnym.
W trybie normalnym podczas ładowania systemu początkowo wszystko OK
pojawia się na ułamek sekundy ekran powitalny, po czym zatrzymuje się przy
ładowaniu chyba pliku autoexec.bat na czarnym tle.

Problemu tego nie ma natomiast z Windows XP. Śmiga aż miło.

Próbowałem instalować 3 razy - bez skutku.

Nie wiem czy wiąże się z tym inny problem.
Mianowicie po paru sekundach po uruchamianiu komputera muszę go
restartować bo jak nie to
zatrzymuje się już przy wykrywaniu napędów.

Może ktoś spotkał się z tymi problemami i potrafi im zaradzić.

Pozdrawiam