Re: Athlon i Palomino

Autor: szpon <szpon.nospam_at_gazeta.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 18:04:54 MET

"PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
news:do3uth$8bj$3@inews.gazeta.pl...
> [...]
Na

> Palomino to jeden z rdzeni Athlona.
> Ma niestety w stosunku do innych więcej wad niż zalet.
> Dość znacznie się grzeje i na O/C się raczej nie nastawiaj.

Dupa. Fakt że słabo wypada w OC niż np. barton mobile, ale co z tego?! Jest
tak samo szybki jak inne Athlony na innych rdzeniach i podkręca się
wystrarczająco dobrze (mój Palomino 1600+ z 1400MHz bez problemu poszedł na
1570 - nie przegrzewa się, nie krzaczy, wszystko jest ok). I jakich to
więcej ma wad niż zalet?