Re: Dysk 200GB i głośność

Autor: Hello <AHA_at_lol.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 14:17:54 MET

> Potrzebuje kupić nowy dysk twardy. Chce sobie postawić na nim linuksa.
> Interesuje mnie 200GB/ATA 7200rpm/8MB. W grę wchodzą Samsungi, WD i
> Seagate - który z nich jest najcichszy? Zaznacze, że mam już takiego
> Seagate ale nie mam porównania do pozostałych. Kiedyś miałem Samsunga
> i był praktycznie bezgłośny - jak to teraz wygląda?

Ja radzę brać 160GB 7200.9. Pojemność mniejsza, ale dostajesz: większą
wydajność cichszą pracę - dzięki jednemu talerzowi i niższą temperaturę.

Od kilku dni mam seagate 7200.9 ST3160812A 299zł

Jest rownie cichy jak moj poprzedni seagate 80GB 2MB 7200.7 ze znanej
serii 380011A - ten dysk chodzil u mnie bezbłędnie 3 lata i tez miał 1
talerz.

Wersje 200GB i więcej mają juz więcej talerzy.

Hello