Overlocking Athlona M XP

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 12:50:48 MET

Witam,
Ten rodzaj overlockingu Athlona M XP wszedł w modę. Mam pytanie, czy
ktoś miał problemy spowodowane podniesieniem mnożnika. Mój Athlon
chodził na początku na monożniku 15, teraz podniosłem mnożnik do 16,5.
Komputer chodzi ca 14 h dziennie. Overlocking nie jest potrzebny mi do
szczęścia, to raczej fanaberia (Jeśli siedzicie 10 h/dziennie przy
komputerze, to doskonale wiecie, że człowiek stara się coś zmienić, by
można zgłupieć od wpatrywania się w monitory). Chodzi mi o opinie osób,
które miały podkręcone (mocno) Athlony M przez co najmniej rok/półtora.

Pozdrawiam
kb