nie znaleziono sekcji w pliku .inf

Autor: master blaster <extravaganja_at_autograf.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 10:52:45 MET

Dzień dobry
Mam następujący problem będę wdzięczny za jakąkolwiek podpowiedź / pomoc:
Zmontowałem komuś compaq PIII500 256RAM - Windows XP
I nie mogę zainstalować na nim żadnej karty dźwiękowej.
Początkowo próbowalem z OPTI 930 na ISA, który nie miał sterownika
pod winXP. następnie spróbowałem z Yamahą OPL3 sax równiez na ISA
-tu system wykrywał sprzęt ale wywalał komunikat "nie znaleziono określonej
sekcji w pliku inf" uniemożliwiając ukończenie instalacji.
uznałem że to również oznaka niekompatybilności z XP'kiem.
Postanowiłem kupić nową kartę, i wczoraj o mało mnie apopleksja nie położyła
jak po zapuszczeniu Avacs SoundMana na PCI ze sterownikami stricte pod WinXP
wywalił mi ten sam komunikat. ("nie znaleziono określonej sekcji w pliku inf").
Probowalęm na przeróżnych slotach PCI - wszędzie to samo.
Dla porównania - karta grafiki na tym kompie poszła bezbłędnie po podmianie z
matroxa na GeforceII.
Przeglądam grupy dyskusyjne i widze że ludzie miewają podobny problem z rożnego
rodzaju sprzętem, ale chyba jeszcze nikt nie ma jednoznacznego rozwiązania.
Chyba że ktoś tutaj?

Dzięki, pozdrawiam
M.