Re: promieniowanie

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 03:14:16 MET

On Sat, 17 Dec 2005 22:32:16 +0100, RR <rroomm@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

To znaczy jakie promieniowanie cie interesuje? Jonizujace? Nie
wystepuje. Ultrafiolet? Nie wystepuje. Roentgen? Nie wystepuje.
Promieniowanie elektromagnetyczne? Nie osiaga wartosci w jakikolwiek
sposob groznych dla zdrowia nawet w najgorszej tandecie.
Inna sprawa promieniowanie elektromagnetyczne traktowane jako
zaklocenia radiowe - tu marny komputer jest w stanie troche namieszacz
zwlaszcza jak sie chce uzywac wysokoczulych odbiornikow radiowych.

--
Darek