Problem z grafiką

Autor: Mims <sernik_at_polbox.com>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 00:35:23 MET

Witam,
Jest sobie komputerek, e Win98SE - karta graf to MatroxMGA Mystique.
Probel jest z _niektórymi_ grami. BO że gry 3D kiepsko lub wcale chodzic nie
będą, to wiem.
Ale czemu w momencie uruchamiania się niektóych gier zamiast przełączyć się
w odpowiedni
(inny?) tryb grafiki pojawiają się na ekranie pionowe białe paski, ekran się
troszke rozmywa i... - to wszystko - pozostaje reset kompa;( ??
Czemu tak mi się dzieje???
Gierki nie mają wielkich wymaga, z lat 90 są...
Karte odinstalwoałem, zainstalowałem od nowa - i nic ;(
Gierke tak samo - odinstalowałe, zainstalowałem i ... też nic... w czym
jeszcze pogrzebać, żeby to ruszyło??

Wszelka pomoc - mile widziana ;)
Ukłony
Michau