Bluetooth Stick, DFU problem

Autor: Balon Halon <no_at_no.no>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 22:34:45 MET

Ot zagadka. Był sobie odbiorniczek/nadajniczek USBowy standardu bluetooth.
przy aktualizacji setpointa (tkaie cos od klawiaturyki) wywalil się komp - i
odbiornik stracił swój firmware (a raczej DFU). Pod windowsem różne czary
nie przyniosły skutku, spytałem też na grupie linuxowej, ale tu nie pytałem
a może ktoś
spotkał się ztakim problemem ?

1) Mamy dwa fizycznie identyczne BT/USB sticki. jeden dobry, drugi zły

Czy da się oraz jak to uczynić:

1) zgrać .DFU z dobrego
2) wgrać do popsutego (tzn w stanie DFU czyli oczekującego na wgranie
softu - identyfikuje się jako "Broadcom Bluetooth Download Device". Jako
tako sterownika do tego (żeby działało w tym trybie w Windowsie, bo uploader
jest w komplecie sterów widdcoma ale trzeba mieć plik .dfu ktorego ja nie
mam)

Sam stick to BT 2.0 EDR na Broadcomie BCM2045

Jakieś sugestie ?