Re: BlueConnect - uzywa ktos

Autor: Marcin Stankiewicz <email_at_w.sigu.invalid>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 20:19:46 MET

Dnia Sat, 17 Dec 2005 08:51:35 +0100, Markus Sprungk na pl.comp.pecet
napisał(a):

> Haha. Ach ta Łódź ;)

Śmiej sie, śmiej - kiedyś i tak przyjedziesz ;-)

> A co na to Plus?

A Plus na to : tak widocznie musi być ;-). A tak poważnie, to tłumaczyli to
jakiś wadliwym oprogramowaniem w BTS'ie - awarie zgłaszane kilka razy, i
każdorazowo po ich "interwencji" działa lepiej, ale tylko chwilowo.

Myślę, że tu podstawowym problemem jest zbyt duża liczba abonentów Plusa w
okolicy ;-)

"Bóg mi powierzył honor Polaków, Bogu go tylko oddam. Ks. Józef Poniatowski
(1763 - 1813)"