Pytanie z cyklu - jakie głośniki do kompa

Autor: GrdykaOjcaRydzyka <mps123_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 18:39:27 MET

Witam!
1. Przepraszam za zapewne banalne dla wiekszości i do znudzenia powtarzane
pytanie - ale od czytania archiwum oczy mnie juz bolą i nadal nic nie wiem.
2. Jakie kupić głośniki do kompa głównie do muzyki - do 300 zł
3. Muza to głównie jazz, blues, soul, bez głosnego walenia po uszach
4. Prosze nie polecać wzmacniacza z głośnikami
5. Obecnie mam małe głośniczki w kompie więc kazda zmiana powinna być
zadowalająca na + ale mysle ze warto zapytać o rade co wybrać
6. I jak to jest z używanimi z allegro... czy lepiej nowe ?
...pozdrawiam