Re: powolny komputer... a mocny

Autor: Tomasz Hawliczek <wywal_to_hawlik_at_intigo.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 18:21:44 MET

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:do1d8l$j9u$1@nemesis.news.tpi.pl...

> a jakie stery od grafiki? bo na najnowszych robiło mi taki numer, że po
> zniknięciu logo XPka ekran czarniał potem migał a dopiero potem start.

mam jedne z nowszych, ze strony gigabyt'a. A ty jakich uzywasz???. u mnie
jest tak, po jak zniknie ekran z migajacym paskeim to potem jest czrny ekran
i dysk w ogole nie chodzi i tak rowno 40s!!!!! mierzylem:) po czym nagle
dysk rusza i ekran logowania pojawia sie po 5sek.

niestety samo zalogowanie trwa znow o wiele dluzej niz na moim starym
a1700+..... cos tu jest nie tak:/