zintegrowany X300 - czy warto?

Autor: medevacs <zapytajmnie_at_to.moze.ci.powi.em>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 14:30:39 MET

Moje pytanie do szanownych grupowiczow, to czy warto kupic plyte Asrock
775Twins-HDTV ? (przykladowy opis
http://www.znak.pl/index.php?cid=327&scid=1136&prid=s775Asr775TwinsHDTV )

Plyta bedzie w kompie, ktory jest kupowany dla kobiety absolutnie nie znajacej
sie na komputerach i nie wymagajacej za wiele od komputerow. Komp wykorzystywany
bedzie do pisania pracy magisterskiej + sluchania mp3 + ogladania DVD / DIVX.
Uzytkowniczka nie bedzie na nim grac w zadne super nowosci.

Pytanie czy zintegrowana grafa Radeon X300 wystarczy do ogladania DVD i DIVX czy
obraz bedzie w porzadku? Ogolnie, mam na komputer malo kasy i bardzo odpowiada
mi cena tej plyty (mniej niz 250zl). Nie bede tu rozpisywal sie na temat
pozostalych podzespolow bo nie chce dyskusji w ogole o calym komputerze tylko
opinii o tej konkretnej plycie lub ew. jakichs zamiennikach.

--
pozdrawiam
medevacs