Re: zapytanie

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 12:19:05 MET

Piotr napisał(a):
> Witam, moze to nie ta grupa ale nie wiem gdzie zadac topytanie

Najlepiej zapytaj wróżki.

> Czy po nowym roku zdrozeja komputery?
> bo nie wim czy teraz kupic czy po nowym roku

Ja kupiłbym po świętach, ponieważ przed część osób robi gwiazdkowe
prezenty, więc ceny mogą być z 5% wyższe. Po świętach i/lub po nowym
roku ludzie nie mają kasy, więc nie ma ruchu w handlu. Jeżeli płacisz
gotówką, to możesz negocjować cenę.
I jeszcze jedno: jak wspomniał ktoś wyżej. W tej branży ceny ciągle
maleją, tylko możesz czekać w nieskończoność.

--
Proximus