PenDrive - W98 i bootowanie

Autor: Piotrek <spam-dont.even.think.about.it_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 11:19:25 MET

        Witam!
    Mam odtwarzacz mp3 z opcja dysku usb. W XP rozpoznaje od razu i po
wlozeniu mam dodatkowy dysk. W windows 98 natomiast urzadzenie jest
rozpoznawane poprawnie, pojawia sie w menedzerze urzadzen w stacjach dysku,
ale dostep do dysku mam tylko gdy uruchomie komputer z urzadzeniem
podlaczonym do USB.

Co zrobic by w windowsie 98 mozna bylo nie uruchamiac ponownie komputera by
moc "widziec" dysk?

Mam tez jeszcze drugi problem: chce nagrac na pendriva DSL (Damn Small
Linux), tak by byl bootowalny.

W BIOSIE (award) ustawiam bootowanie z removal device - usb flash/zip, na
pusty dysk nagrywam rozpakowane ISO i nic.

Pozdrawiam i prosze o porady.

--
      --== Piotrek ==--
"Aby być wielkim, trzeba być kiedyś małym."