Re: zapytanie

Autor: hamleet <pawelhan_at_gazeta.nospam.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 09:10:51 MET

Użytkownik "Piotr" <f_s_p_j@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dnvhpf$3d2$1@inews.gazeta.pl...
> Witam, moze to nie ta grupa ale nie wiem gdzie zadac topytanie
> Czy po nowym roku zdrozeja komputery?
> bo nie wim czy teraz kupic czy po nowym roku

generalnie w tej branzy jest tak, ze im dluzej bedziesz czekal, tym lepszy
sprzet za te same pieniadze kupisz - po prostu postep ciagle goni do przodu
i powoduje spadek cen. Tylko ze tak mozna cale zycie przeczekac z zakupem
kompa:-);-)

Ja bym kupowal przed swietami - to okres tylu promocji swiatecznych, ze
mozna upolowac cos w naprawde dobrej cenie

pzdr
p.