Re: Kwestia kompatybilnosci

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 04:31:18 MET

Profil1 napisał(a):
> Witam grupe szanowna.
> Mam pytanie odnosnie kompatybilnosci,mianowicie czy HDD sata-2 (300) bedzie
> kompatybilny z kontrolerem sata-1 (150),czy tez tu dziala kompatybilnosc
> wstecz? nie bedzie sprawial zadnych problemow z tej materii ? z gory thx.
> pozdr
>
> Tomek

Ja mam Seagate'a 160GB 7200.9 SATA 2 NCQ na plycie Gigabyte'a 8IPE1000-G
z obsluga SATA 1 i dysk dziala zarowno bez zworowania wymuszajacego
tryb SATA 1 jak i naturalnie ze zworowaniem.
Skoro nie napisales jaki masz dysk to odsylam Cie na strone producenta
po info jak go zazworowac co by na tryb SATA 1 przestawic.

Pzdr, OMSON