Re: drukarka laserowa do domu

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 00:02:02 MET

Proximus napisał(a):
> Jeśli znasz patenty, to opisz je tutaj proszę!
> OT. Umiesz obejść chip z faksów Philipsa - Seria Magic 3?

Kwestia przeprogramowania. Ten w moim Lexmarku/Nashuatec został już
rozgryziony przez mojego znajomego elektronika i będę mógł robić dosypkę
:) Przede mną jeszcze około 4 tysięcy stron, ale jak się wyczerpie
proszek to zdam relację czy się wszystko odbyło bez problemów :)

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]