problem z drukarka canon - zagina papier

Autor: dziadzio <xxx_at_xxx.com>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 23:03:44 MET

witam
mam taki problem, drukuje strone ok, chce drukowac nastepna nagle mi zwinelo
kartke troche w jeden
rog i nie wciaga dalej. tak ja tylko troche zagina, wyswietla sie komunikat,
ze papier ugrzazl w drukarce,
ale tak naprawde lezy luzem w podajniku.
nie ma szans zeby "wlazl" i cos sie wydrukowalo.
problem wyglada tak, jakby tylko jeden walek podajnika sie krecil i on
"wciagal" kartke, chociaz
o wciagnieciu nie mozna powiedziec bo nic sie nie wciaga a kartka sie troche
zgina.
drukarka to canon pixma ip2000
do tej pory bezproblemowa (rok uzytkownia)
pozdrawiam
dziadek