Re: pytanie o laptopa

Autor: kobaw <vackoba_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 22:37:40 MET

Użytkownik "proletaryat" <wisienka666@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dnv4jn$2fo$1@news.onet.pl...
> ale jaki tego cel ?

cel - do biura, zadne gry, moze czasem film. Nie chodzi mi o jakiegos super
laptopa, chcialem sie tylko dowiedziec czy mozna kupic go z takim
rozwiazaniem.

> mi sie wydaje ze lepiej jak nic nie wystaje z laptopa ...
> ale moze tylko mi ?

dostep do netu bedzie rowniez w takim miejscu, ze antena wbudowana w
laptopie nie wystarcza, sygnal jest odbierany z odleglego AP dlatego tez
zalezy mi zeby takie wyjscie na antene zewnetrzna bylo dostepne. Ale mysle,
ze lepiej bedzie kupic laptopa bez karty Wireless i dokupic ja osobno na
PCMCIA lub USB... ewentualnie AP i skretka do laptopa no ale to kolejne
urzadzenie i kolejne zasilanie.

pozdrawiam