Czy to mozliwe ?

Autor: Bart <wassupp_at_o2.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 22:05:07 MET

Witam mam nastepujacy problemik testuje memtestem pamieci mam 2 kosci
jedna goodram 400 MHz 256 MB druga corsair 400 MHz 512 MB i kazda z
kosci tesuje odzielnie w kazdym banku pamiec na plycie glownej Asrock
K7vt4-4x i nie ma bledow wszytskie testy pozytywnie, a jak wloze je
razem to pojawiaja mi sie bledy podczas testow czy to oznacza ze te
pamieci maja jakies konflikty miedzy soba podczas pracy ?
Dodam ze jeszcze jezeli wloze pierwsa kosc 512 a druga 256 to widzi mi
tylko 512 MB RAMU

Thx 4 Help

Pozdro B