Odblokowanie cache L2 - problem

Autor: Shreek <SP_at_M>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 20:14:25 MET

Witam

Zrobiłem upgrade Compaq Armady 1750 do PIII 500MHz i zgodnie ze wskazówkami
w internecie chciałem odblokować cache L2.

Ściągnąłem zalecane programy: CPUMSR0_90 i Powerleap.

Niestety nie potrafię ustawić tego tak aby odblowowanie L2 następowało przy
starcie systemu.
Powerleap generuje bluescreen i tylko kilka razy (przypadkowo) zadziałał
poprawnie - co ciekawe w trybie awaryjnym win98 jest OK a w trybie normalnym
są bluescreeny.

SPUMSR po zainstalowaniu driverów (jakaś dziwna procedura po której w
menadzerze urządzeń pojawia się urządzenie) działa niby poprawnie ale:
- zawsze przy starcie wywala błąd "processor could not be changed! Unknown
error ocured". Jednak po kliknięciu OK przechodzi do okna programu gdzie
wystarczy kliknąć "enable cache L2" i jest OK. (sisoft sandra pokazuje
obecność L2).

Wiem, że problem jest bardzo nietypowy ale może ktoś z Was miał jakieś
doświadczenia w podobnym temacie.

--
Mirosław
GG: 1119311