Przejściówka PCI/PCI

Autor: George <soho_at_rozanka.wroc.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 23:02:33 MET

Witam!

Ponieważ poszukiwania na Allegro, eBay i innych nie dały rezultatu, tą
drogą zwracam się z prośbą o pomoc: potrzebna jest mi przejściówka z
gniazda PCI na płycie głównej na gniazda umieszczone na przejściówce,
umożliwiające montaż kart rozszerzeń poziomo nad płytą główną. Jest to
rozwiązanie dla obudowy PC-20 (obudowa typu slim-line). W moim przypadku
wystarczy mi przejściówka z 2-ma lub 3-ma gniazdami PCI umieszczonymi po
lewej stronie przejściówki. Jeżeli ktoś z Was posiada takową i byłby
skłonny ją odstąpić, proszę o kontakt na grupie lub lepiej na mój priva.

Pzdr

George