Dziwna Temperatura

Autor: Szymon <ssteczek_at_os.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 16:14:33 MET

Witam
W dniu dzisiejeszym wymienilem chlodzenie na moj procku,mam Celerona 2,8 i
chlodzilem go box-owym coolerem temperature mial 55-57 IDLE i 65-67
stres,zmienilem chlodzenie na cooler Scythe Ninja 1000 Plus. Po odpaleniu
kompa okazalo sie ze temperatury sa takie same,najlepsze jest to iz nie ma
roznicy czy mam zalaczony wiatrak na radiatorze czy nie temperatury sa takie
same.Czy mzoe to byc spowodowane zlym odczytem czujnika na plycie? Nawet na
"dotyk" moge stwierdzic, ze radiator nie jest nawet cieply,cieplejszy jest
dysk twardy.Ktos moze juz spotkal sie z taka sytuacja? Procesor oczywiscie
jest posmarowany pasta,moze to slaby docisk radiatora?