Re: Nagrywanie CD/DVD - ankieta / proszę o pomoc

Autor: A K <account4.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 14:35:53 MET

Ponieważ czasem zdarzy mi się nagrać parę filmów z CANAL+, HBO czy innych
programów filmowych i nie tylko, lubię oglądać filmy na dużym, dobrym
telewizorze Panasonica, a przy tym nie mam dość pieniędzy na zakup Nero,
potrzebuję darmowego programu z możliwością zapisu "Video DVD" (oczywiście
utworzynych ze stworzonej wcześniej struktury DVD). Znałem jeszcze kilka
tygodni nazwę tego malutkiego programiku (występował nawet w polskiej wersji
językowej), ale po nowej instalacji systemu zgubiłem go, a teraz nie mogę
sobie przypomnieć jego nazwy za żadne Chiny :( Może przypomnicie?