Re: notebook do 3,5k, laser do 1,7 k

Autor: allerune <pisz_at_na.gg>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 13:20:28 MET

Smerf napisał(a):
> Czy moglibyscie mi doradzić jaki kupić notebook do 3,5 k brutto,
> dotychczas w firmie uzywamy toshibe i jak dotad jest ok,
> Jednak moze sa na grupie osoby, ktore poczynily ostatnio podobne zakupy i
> moga sie wypowiedziec.
>
> Rowniez interesowalby mniue zakup drukarki laserowej kolorowej do ceny 1,7 k

Pozwolisz ze przyczepie sie do watka. Wlasnie w nowej ofercie Makro jest
laptop Toshiba L10-194 (Centrino 1.7, 512Ram, 60Gb, DVD-RW itd) za 3599
netto, ale za to w 20 ratach bez odsetek... Model ktory nie jest opisany
na zadnej zagranicznej stronie. Wogole cala seria L10 wydaje sie
podejrzana, bo na stronie toshiby uk modele w niej sa tylko z Celeronami
M. Co ciekawe w Polsce pare sklepow ktore ten model maja (cena bliska
ceny z makro) podaja rozne czasy dzialania (niektore do 3h, inne do
5,12h), czy ktos moze mi wyjasnic o co chodzi z tym modelem ? :)

--
allerune