Testowanie halasu

Autor: cbull <cbull_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 11:29:39 MET

Mam taki problem, ze moj komp za bardzo halasuje (he he...). Na 90% wina
tego jest wentylator na procu, a raczej sam proc, poniewaz jest to Athlon na
jadrze Palomino (to te najstarsze, prawda?) zasilany 1,9V. Generuje mi to
temperature ze 65st. Ale tak do konca pewnosci nie mam czy to ten wiatrak
tak halasuje. I teraz moje pytanie. Macie jakis pomysl, jak sprawdziec po
kolei wszystkie wiatraki - od grafiki, proca i z zasilacza? Chcialbym
wlaczyc jeden na raz i zobaczyc jak bardzo halasuje.

Tomasz