Re: Sciema czy fakt ?

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 09:56:17 MET

Użytkownik "Tomek Banach" <tbanan_bez_@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dnen4m$cv1$1@news.onet.pl...

> W sumie racja ale z drugiej strony jest to jakis wyznacznik jak
> zachowa
> sie dany procesor w momencie jak zatrzyma sie wentylator na zle
> zamocowanym radiatorze ;)

E ja przez głupotę nie podłączyłem wentylatora, ale radiator był
założony na AMD XP1700+ 0,18u i win98 się zainstalował i chodził całą
noc na jałowych obrotach i dopiero rano zobaczyłem, że wentyl nie
podłączony, weszłem do biosu, a tam 120 stopni. Procek nadal żyje, a
było to z 2 lata temu.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!