Re: słuchawka Bluetooth do GSM i PC

Autor: MarlonB <|p|i|e|c|h|u|1|_at_GIN_SPAMERZEwp.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 09:58:07 MET

"ToMasz" <witu@polbox.KOM> wrote in message
news:dns6lj$cc1$1@inews.gazeta.pl...

> jaki telefon i jak to zrobiłes?

Nokia 6230 oraz aplikacja puppetmaster (polecam ten program) - niestety
platna. Skype ma skroty klawiszowe do odbierania rozmów i itp. Puppetmaster
wysyla np: Alt+PageUp przez bluetooth a komp widzi to tak jakby byly
nacisniete na klawiaturze (Alt+PageUP odbiera rozmowe). Prosty pomysl, az
brzydko, a przydaje sie nieziemsko. Polecam przetestowac tez zdalny pulpit i
winampa - zestaw narzedzi w chodzi w sklad aplikacji, mozna tez pisac
wlasne.

Pozdrawiam

M.