Re: dos

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 16 Dec 2005 - 00:03:10 MET

Wiktor S. <wswiktorSP@Mpoczta.fm> wrote:

> ort! powinno być: "ot"

            Nie "ort", a literowka. Bez przesady - nie mozna robic takich
bledow. A Tobie sugeruje odswiezenie lektury netykiety.

> Masz strych, więc to chyba nie jest blok...

            Tak.

> problemy ze służbami komunalnymi?

            Nie ze sluzbami komunalnymi, a z ustawodawca wydajacym przepisy
ktore z gory wiadomo ze nie beda respektowane w uchwalonej formie.
Jakos nie widze zeby sklepy sprzedajace elektronike kwapily sie do
przyjmowania *DOWOLNYCH* starych rupieci elektrycznych/elektronicznych,
bo literalnie odczytujac nowe przepisy sprzedawca np: telefonow komorkowych
zobowiazany jest i do przyjecie starej lodowki. Z tego co widze wiekszosl
ludzi po prostu nie przejmuje sie i nadal wywala zuzyta elektronike do
normalnych smietnikow - nikt tego nie sankcjonuje. Ot, jak zwykle ze
stosowaniem prawa w PL. Tylko po jaka cholere uchwalac takie potworki jesli
wiadomo ze tego w praktyce nie da sie wykonac. Zeby to mialo rece i nogi
musialby zajmowac sie tym przedsiebiorca trudniacy sie usuwaniem odpadow w
danej gminie, a nie kazdy podmiot handlujacy elektronika, bo ten ostatni
wiadomo ze nie bedzie sie do tego kwapil.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl