Re: Przejsciowka USD -> DIN PS/2 (klawiatura)

Autor: mini99 <mini999_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 23:06:40 MET

Filip Ozimek <filip@mielonka.polbox.pl> napisał(a):

> Można dowolną klawiaturę na USB podłączyć do portu PS/2? Możesz dać linka?

 Nie ma takich miejsc, bo temat jest bardzo szczególny - nietypowy.
 Ja powyżej wyrażnie także sie zastrzegałem że dowolne zestawy
 przejsciówks USB=>PS/2 niekoniecznie musza działać !

 Napewno działają:
 1. Oznaczone jako spełniające warunki UP COMBO
 2. Zestawy Logitecha
 3. Zestawy fabryczne przejsciówka/klawiatura dowolnego producenta

 Duże prawdopodobieństwo (9/10) poprawnego działania jest także wtedy gdy
 uzywa sie przejsciówki Logitecha (typ oznaczony dla klawiatury)
 z niemal dowolna klawiatura.

 Najgorzej jest z przejsciówkami innych firm.

 Nie tak dawno siedziałem w pewnej szrotowni i sprawdzałem ok 50 zestawów
 - każdy inny z ostatnich 5 lat - i przy okazji żeby nie zdechnać
 z rutyny sprawdzałem sobie właśnie jak naprawdę zachowuje się układ
 dowolna przejsciówka - dowolna klawiatura. Wyciagniete wnioski jak powyżej.

 Mam nadzieję że temat wyczerpałem , jeżeli masz inne doświadczenia

 to z dużą chęcią je poznam !