Moze ktos to wyjasni ?????? Help

Autor: enjoy <gibiect_at_o2.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 22:36:24 MET

Witam
Ostatnio zmodernizowalem sprzet i tak:
amd64 socet 939 3200+
Asus a8v via 800 pro deluxe
itd
Internet mam przez wifi karte planet wl 8310

Problem tkwi w tym ze po wlaczeniu funkcji cool n quiet przy serfowaniu po
necie dostaje blue screena z nazwa sterownika karty planeta - pozostaje
restart.

Dodam ze po wylaczeniu cool n quiet wszystko dziala jak nalezy. Z moich
obserwacji wynika ze przy przegladaniu stron jak procek wchodzi na obroty i
odwrotnie - moja karta zaczyna swirowac i system wywala blue screena.

Co robic ??
Jak narazie wylaczylem te funkcje w biosie i wszystko cacy ale wolabym
korzystac z cool n quiet.

Z gory mowie ze to nie slaby zasilacz bo mam tagana 380 w i nie bios bo mam
najnowsza wersje

Dzieki za jakiekolwiek sugestie a moze ktos tez ma taki problem ??

Pzdrw