komp sie resetuje - c.d.

Autor: kosik <kosik77_at_usuntointeria.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 22:28:24 MET

Witam
Pare dni temu pisałem, ze komputer sam sie restartuje. Za radą jednego z
kolegów wyłączyłem autoresetowanie w windowsie i zaczęły wyskakiwać
"niebieskie ekrany". Do niczego konstruktywnego nie doszedłem, aż
postanowiłem przełożyć Ram do innego gniazda. Problemy się skończyły. Teraz
mam pytanie: czy jednoznacznie wskazuje to na wine płyty głównej czy moze to
być jeszcze wina pamięci? Problemy zaczęly sie wraz ze zminą płyty głównej,
więc chciałbym mieć pewność czy to taki zbieg okoliczności, czy ze spokojnym
sumieniem moge sobie rościć pretensje do sprzedajacego.

Pozdrawiam
kosik