system zamiera ?

Autor: Slawek_B <NOSPAM.slawomir_boksz_at_aster.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 19:03:49 MET

Witam,

Dziwna sprawa. Od niedawna co jakis czas zamiera mi system. Po prostu nagle
kursor staje w miejscu jak i cala reszta, nawet kontrolka pracy dysku
przestaje migac(dysk cichy jakby nie pracowal). Po ok minucie czy dwoch
zwykle wszystko wraca do normy jak gdyby nigdy nic. Jesli w czasie
zawieszenia wcisne ctrl+alt+del to menager zadan otwiera sie sam tuz po
odwieszeniu komputera. Wirusów norton nie wykryl, spywarow tez nie
znalazlem. temp i napiecia w normie jak zwykle. Nie mam pomyslu co to jest,
a ostatnio dzieje sie jakby czesciej, takie mam wrazenie. Komp to Athlon
3000+ na GA kfn-9 z 1gb ramu na XP pro sp2. Ktos domysla sie moze co to ?

pozdrawiam
Slawek