Re: Drukarka - problem z tuszami ??

Autor: mini999 <mini999_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 16:19:20 MET

cheetah\(BArTi\) <cheetah55@op.pl> napisał(a):

> Zaznaczenie takiej opcji, nie pomaga niestety :-(

Spróbuj użyć najnowszych sterowników do swojej drukarki
W mojej HP930C dopiero najnowsze drivery załatwiły sprawę.

Można też użyc driverów które sa w systemie np do HP870C,
która napewno drukuje w czerni i szarości bez wzgledu
na stan pojemnika z kolorem. Będzie tylko nieznacznie
gorsza jakość wydruku i szersze marginesy.