Re: IC7 I audio na płycie zakłuca

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 15:59:40 MET

Użytkownik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:dnrth0$5n1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mam IC7-G i na słuchawkach faktycznie to problem, na normalnych głośnikach
> już tego tak bardzo nie słychać. Taki urok układów on board. Wszystko
> pewnie zależy od układu i jakości taśm oraz innych urządzeń blisko płyty
> (dyski, zasilacz, grafika). Na poprzedniej płycie Asus P4P800E-Deluxe
> (dźwięk 7.1) dźwięk był wysokiej jakości (zauważalnie) a i zakłóceń było o
> wiele mniej.
>
> --
> Mariusz

tylko to są takie zakłucenia, że po prostu nie da się tego znieść SNR na
poziomie -15 dB albo !!! przeciez to kpina. Po prostu chciałem użyc tej
karty do konfenecji przez mikrofon komputerowy. Ale nici... tak sieje ze z
nikim nie da sie rozmawiac, pozatym osoba slyszaca slyszy te zaklucenia
jeszcze bardziej. kompa uziemionego. Po prostu ta karta zbiera wszystko jak
antena.