Re: Witam bardzo dziwny problem...

Autor: Bart <wassupp_at_o2.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 15:23:02 MET

INNY wrote:

> Ja już nic z tego nie rozumiem:-/ Ty wiesz co to jest za proces czy nie?
> Może zacznij od tego, że napiszesz jaki masz system operacyjny,
> wejdziesz na grupę zajmującą się Twoim systemem operacyjnym i tam zadasz
> to pytanie.Ale sprawa jest prosta jak drut, jak masz XP to problem
> rozwiąże menadżer zadań, a jak masz win 98/me to zainstaluj sobie jakąś
> madrą aplikację.Jaką? a wpisz w www.google.pl taką frazę: "process
> explorer" albo zadaj pytanie na odpowiedniej grupie: "podajcie nazwę
> jakiejś aplikacji, która pokazywałaby wszystkie uruchomione w systemie
> [...]

Witam

Mam Xpeka i wszytskie aktualizacje na biezaco ssane ale gdyby to byl
proces to by mi sie za kazdym razem wywalal komp przeciez...a tu zacznie
sie wieszac wylacze kompa wlacze wszytsko pozostaje identycznie i dziala
czy to nie dziwne...ja podejrzewam hardware poodpinam molexy ,powpinam
jeszcze raz i tak z reszta i czasem pomoze... po prostu napisalem tutaj
bo byc moze ktos z grupowiczow ma podobna plyte glowna i mial podobny
problem i jakos to rozwiazal i tyle...

Dziekuje za pomoc po tych "wojnach interpunkcyjnych" i moim domniemanym
braku szacunku do grupowiczow...