Nowy komp

Autor: jack <jackma_at_op.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 13:03:02 MET

Witam,
mam nastepujacy dylemat. Zmieniam kompa, bylem zdecydowany na athlona 64
3000, badz semprona 939. Po analizie potrzeb stwierdzilem, ze nie potrzeba
mi czegos wydajnego w grac, bardziej w temacie divx, mp3 a najbardziej pracy
z wieloma programami dzialajacymi rownoczesnie. Obecnie mam athlona xp 1700.
No Intel ma HT ato da chyba najlepsza wydajnosc przy rownoczesnym
nagrywaniu, dekodowaniu i internetowaniu oraz np. sluchaniu mp3 ;-), stad
moze Pentium 4 630 2.0 z 2 MB cachu? Ma chyba obsluge 64 bit co moze przydac
sie w przyszlosci
Dylemat polega na pytaniu, czy itnieja plyty pod w/wym procek obslugujace
karte na AGP i pamieci DDR, te rzeczy chce przelozyc z obecnego kompa.
Intelem nie interesowalem sie od lat, czy podstawka 775 jest w miare
przyszlosciowa (tak jak 939 AMD)czy tez Intel znow cos zmieni.
Wdzieczny za sugestie ale prosze bez wojny Intel-AMD, kilka rzeczowych
argumentow wystarczy ;-)
Pozdrawiam
jack