Re: Liteon SHW 1635 - brak tasmy 80

Autor: Jaceq <dzacek83_at_WYWALTOo2.pl>
Data: Thu 15 Dec 2005 - 00:15:17 MET

> olać komunikat. Nic się złego nie dzieje - po prostu niektóre biosy
> wyświetlają takie info nawet wtedy, kiedy to nie ma absolutnie żadnego
> znaczenia (np. w przypadku napędów optycznych).
a wlasnie ze ma... sam sie o tym przekonalem
ja po polaczeniu ktorejs z nagrywarek LiteOn (nie pamietam modelu,
nagrywarka DVD) mialem bledy odczytu non stop przy tasmie 40 zyl do tego
stopnia ze nie chcial czytac plyt w ogole ogolnie wariowal... wymienilem
na 80 zyl (co tez zasugerowal mi sterownik nVidii do chipsetu) i jak
reka odjal, dziala super i szybko