Re: Sluchawki bluetooth do pc?

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 23:59:43 MET

> sluchajcie, czy majac sluchawke bluetooth do telefonu kom moge jej uzyc
> jednoczesnie do pracy z PC? Mam na mysli np rozmowy VOIP lub tez
> odsluchiwanie dzwieku z kompa (badz nagrywanie)
> Zauwazylem, ze w danych techn niektorych sluchawek mozna znalezc info, ze
> wspolpracuja z pc, a w niektorych nic o tym nie ma. Czy taka sluchawka
> jest
> automatycznie kompatybilna z PC skoro obsluguje bluetooth?

Można a dowodem na to jest rozmowa przez skype przez słuchawke bluetooth
Moja Motorola HS801 współpracuje dość dobrze z donglem (100m) w
rzeczywistości jest tak że sąsiednie pokoje łapią dobrze zaś wyjście dalej
do kuchni kończ się zakłuceniami
Ale pamiętaj taki kluczyk musi mieć przekaz audio na karte dzwiekową