celeron m - 4 godz. pracy ?/ laptop/ raty/ wroclaw

Autor: allerune <pisz_at_na.gg>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 21:59:06 MET

Szukam laptopa. Moim priorytetem jest czas dzialania i przenosnosc (w
miare niska waga) przy cenie ponizej 3500 zl brutto.
Do tej pory szukalem czegos z Centrino na allegro. Niestety z powodu
innych wydatkow nie mam juz calosci pieniedzy i bede musial sprzeta
wziasc na raty, czyli nowy i w polsce... czyli parametry sprzetu beda
musialy byc nizsze (rekompensowac to jednak powinna gwarancja.. w koncu
wazna rzecz). Nie chce jednak skazywac sie na szukanie gniazdka w kazdym
mozliwym miejscu.

Wczesniej przegladajac oferty omijalem wszystkie Celerony M z racji tego
ze do tej pory mialem je za dzialajace max 2 godziny, ale w recenzjach
czesto (ku duzemu zdziwieniu) czytam ze dzialaja nawet do 4 godzin.
Zastanawiam sie ile w tym prawdy. Czy ma ktos Celerona M, ktory tyle
dziala? Czy w cenie do 3.5k dostane jakikolwiek Pentium M ktory pochodzi
te 4 godziny?

Laptopa chcialbym kupic z mozliwie najlepszymi warunkami we Wroclawiu.
Czy znacie miejsce gdzie dostane korzystne raty? Z tego co wiem mozliwe
jest to teraz tylko w MM, ale nie jestem do konca do tej firmy
przekonany (chyba z tego samego powodu co wszyscy) mimo ze ceny na
niektore zestawy maja calkiem przyzwoite.

--
allerune