Re: net przez bluetooth'a

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 21:54:34 MET

michu wrote:
> "ToMasz" <witu@polbox.KOM> wklepał

> Serio jest aż tak źle? Na aukcjach jest, że teoretyczny zasięg to
> 100 metrów, konfiguracja mieszkania jest taka, że przez 90 % czasu
> laptop byłby oddalony od kompa z netem o około 8-10 metrów, a w
> linii prostej pomiędzy nimi 2 ściany z takich białych dużych
> kostek, chyba suporex się to nazywa.
> Miałeś jakieś osobiste doświadczenia z tym urządzeniem?
> michu

poszukaj w archiwum moich psotów na temat BT. o ile pamietam, laptop tracł
zasieg w ubikacji. moze smieszne ale jak inaczej miałem to sprawdzic? jakies
7m 3 sciany. przez 1 scuianke i jakies 3 m bedzie działac. polepszysz zasieg
wystawiajac BT jak najwyżej, na przedłużaczu. transfer pomiedzy kompami,
chyba jakies 15 kilo na sekunde. ( jak dyskietka) ale na markowym sprzęcie
( teraz mam MSI na sledziu, z zewnętrzną anteną) o ile pamietam, ale nie dam
sobie głowy obciać wyskoczyło jakies 70 kilo na sekunde ( połowa CDromu x1)
komunikacjak była na 60 cm z jakims markowym laptopem, acer chyba i niewem
jaki był BT, ale choodził na blue-solei.
Dwie karty siediowe usb to ok 100zł Zyxel 220b smiga znakomicie. zasieg
conajmniej 2 x taki jak bt, potem spada prętkosc, ale zasieg jest!
Pozdrawiam
ToMasz