Re: "kabel sieciowyt odlaczony" ??

Autor: Jaceq <dzacek83_at_WYWALTOo2.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 20:16:47 MET

> a to jest dobry pomysl, mam knopixa, zaraz sprawdze

no wiec tak stalo sie cos bardzo ciekawego na linuxie, generalnie po
uruchomieniu po wpisaniu lspci wywala miedzy innymi "ethernet
controller" ( czy tam network) wiec widzi ale po podanie ifconfig
pokazuje tylko lo (loop back) jako interfejs sieciowy... cos dziwnego!
identycznie jest jak wlaze zewnetrzna karte d-linka... w ogole nie widzi
  interfejsu sieciowego (eth) ale lspci daje "dlink network..." czyli
karte jako taka widzi cos dziwnego