co kupic (amplituner do kompa itd...)

Autor: Przemyslaw Szostak <pszostak_at_NOSPAM.wp.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 19:52:43 MET

Wymyslilem sobie cosik i prosze o pomoc bo absolutnie nie wiem co kupic, a
nie chce trafic jak kula w plot. Sadze ze potrzebny mi bedzie amplituner.

A wiec planuje cos takiego:

Chce kupic urzadzenie, do ktorego podlacze:
- glosniki ze starej wiezy Sony (ta chce wyrzucic bo stara, wymagajaca
naprawy i za duzo miejsca zajmuje) Glosniki sa w systemie kwadrofonicznym
2x80 W + 2 szt glosnikow otoczeniowych typu Sorrund 60 W. W przyszlosci
planuje zakup systemu glosnikow 5.1 (raczej z takich tanszych do 1 tys zl)
wiec dobrze zeby tez urzadzenie oferowalo taka mozliwosc. Podlaczenie
glosnikow do urzadzenia to po prostu gole kabelki wchodzace w zaciski (tzn:
tak jest teraz). Dobrze zebym mogl tak tez je podlaczyc do urzadzenia, bo
mam "dwie lewe" do przerabiania kabelkow.
- komputer, co bym mogl wykorzystac te urzadzenie z glosnikami jako system
audio przy kompie. Wyjscie w kompie to oczywiscie typu jack z karty
dzwiekowej, a do urzadzenia to chyba tylko typu cinc (tak mam teraz
podlaczonego do wiezy)
- telewizor - w tv mam wyjscie typu cinc (audio R i audio L out)
- odtwarzacz DVD - tu chyba za pomoca kabla typu Euro
- dobrze zeby urzadzenie mialo wbudowane radio

Co kupic ? Budzet jaki przeznaczam na zakup to 1 tys zl, chociaz oczywiscie
chcialbym jak najtaniej. Nie preferuje zadnego producenta, chociaz
oczywiscie nie chce kupic czegos z rodzaju "Royal Lux" czy inna manta. No
moze tylko firme Sharp lubie bardziej, ze wzgledy ze mam ich tv lcd i zonka
marudzi ze dobrze zeby to bylo cos Sharpa.

Dzieki
Przemo