Diamond Viper V770 - napięcie

Autor: <P_at_lmer>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 19:21:25 MET

Witam!

Pożyczyłem od kolegi karte graficzną DIAMOND Viper V770, ale niestety nie ma
ona instrukcji obsługi, a chciałem dowiedzieć się na jakim napięciu działa.
Zaszła konieczność i przez miesiąc czasu miałaby działac na mojej płycie
głównej ABIT IC7. Na stronie diamonda nie ma juz wspracia dla tej karty i
nie mogę uzskac informacji. Ze swobodnych wyszukiwań recenzji w goglach wiem
ze karta dziala na AGPx4 ale jest przy tym kompatybilna z x2/x1.
Ponadto na tomshardware.pl napisano, cytuję
"Bliskie spojrzenie na kartę Diamond Viper V770 Ultra pokazuje dodatkowe
wycięcie wymagane do obsługi AGP4x. Diamond V770 posiada także zworkę, która
musi być ustawiony aktywując 4X AGP".
Na laminacie jest zworka przy JP4, pozostale 3 nie maja zadnej. Nie wiem jak
mam rozumiec to co napisali na tomie. Czy przestawienie jej lub nie wiaze
sie ze zmiana napiecia, czy tez juz charakterystyczne przerwy na złączu
karty determinują jej działanie z bezpiecznym dla płyty napięciem 1,5/0,8V

Bardzo prosze o odpowiedź, gdyz zależy mi na czasie,
Palmer