Re: net przez bluetooth'a

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 18:57:54 MET

michu wrote:
> Mam stacjonarnego kompa do którego podłączony jest internet oraz
> laptopa z bluetooth. Czy żeby na laptopie mieć bezprzewodowy net
> wystarczy kupić np.:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=76424341
> http://allegro.pl/show_item.php?item=76635992
> Czy potrzebne jest jeszcze coś?
> michu

sterowniki, 99% ze są i program do obsługi BT, 50% na 50% ze go niema, albo
jest w wersji trail. Co Ciekawe, antenka w tym modelu jest z paltiku, w
_całosci_ Nie ma w niej kableka itp. to taki gadzet ( wyczytałem na TEJ
grupie)
Zasieg max - 15m w otwartejprzestrzeni, przez sciane 5 metrów max. Dokup
odrazu przedłuzacz usb, bo jak zasłonisz dongla obudową kompa to tez straci
zasieg. Transfer..... do internetu jeszcze jeszcze, ale jako siec -
kaszanka.
Pozdrawiam
ToMasz