Re: dos

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 17:34:11 MET

> Mam prośbę, mianowicie: posiadam dość starego PC z dyskiem 50MB na
> nim maja być tylko gry dosowe. Gdzie mogę znaleść jakąś wersje dosa z
> nakładką np. komandera by było to w trybie graficznym, a nie
> tekstowym.

Po pierwsze to NieTaGrupa. Ta zajmuje sie tylko problemami sprzetowymi.

Po drugie to DOSa znajdziesz tu: www.google.pl szukajac hasla "FreeDOS".

Po trzecie to nie ma "nakladki dzialajacej w trybie graficznym o nazwie
komander" bo wszelkie "komandery" dzialaja w trybie tekstowym.

Po czwarte "nakladke typu komander" znajdziesz tu: www.google.pl
szukajac hasla "DOS Navigator" lub "Volkov Commander", "Genesis
Commander" lub z piecdziesiat innych.

Po piate to IMHO wywal tego grata w pieron, bo pradu na to szkoda...

Zdrooweczka,
Vituniu.