Re: Jaki dysk twardy jest najcichszy i chłodny ?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 16:53:32 MET

In news:d267f$43a02650$3eb358d8$5116@news.chello.pl , *J.J.* wrote:
> Najlepsze dyski robi SEAGATE.

Taa, jasne, norrrmalnie highEnd :P

> Bardzo dobre są Western Digital, Hitachi i IBM.

U tych jest różnie, były wszak całe serie do bani, no ale to wiesz
przecież, choćby z archiwum.

> Warte rozważenia są Maxtor.
> Najgorsze dyski robi Samsung - to jest po prostu dno !

Normalnie o sprzęcie się mało wypowiadam, ale mnie zmusiłeś facet.
To już jest przegięcie. Weź to spróbuj uzasadnić.
Bo u mnie jest akurat odwrotnie. W firmie już kilkanaście Samsungów
ostatnio zakupionych, żadnych problemów. Natomiast Maxtora i Seagate
po kilka padniętych fizycznie, więc u mnie w sam raz odwrotnie.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)