Re: SocketA - chłodzenie procesora, czym zastąpić Pentagrama?

Autor: MPer <kadeex_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 13:49:19 MET

> Ciężar JEST problemem. Mocowanie ciężkich coolerów w nowych płytach polega
> na przykręceniu ich do wzmocnionej płyty głównej. W socket A jest to
> mocowanie do plastikowej podstawki procesora. Zdarzało się nie raz, że
> całą podstawka odrywała się od płyty.

Poniewaz każda pliszka swoj ogon chwali, to ja zarekomenduje szanownemu
kolezenstwu, to co sam kupilem teraz pod socket A :-), a mianowicie Scythe
Katana, z heatpipe'ami, waga jedynie 300 gram, doskonala wydajnosc, jakosc
wykonania, montaz na zwykła zapinke, cena jedyne 109 zł. Nie bedzie tez na
100 proc. zawadzal o zasilacz, no chyba że ktos ma socket w nietypowej
pozycji (obrocony o 45 stopni)
I jeszcze cos waznego dla dusigroszy ;-)- cooler ma w komplecie elementy
montazowe na wszystkie popularne sockety, także jak za jakis czas pozegnam
sie z socketem A, to nie bede musial kupowac nowego coolera.

pozdr

mper