Re: Kondensatorki na płycie głównej

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 14 Dec 2005 - 01:10:54 MET

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:sz6k9sy7a3r8$.dlg@smutas.org...

> Eeeee, no wszystko ale nie kondensatory z odzysku. IMHO jak już
> robić to raz a dobrze.

Oczywiście masz rację, zwłaszcza że nie są one drogie. Chodziło mi
raczej o to, że mamy wówczas pewność, że będą to kondensatorki
wysokotemperaturowe. A poza tym kiedy popatrzę na tą stertę starych płyt
w mojej szafie... no żal je wyrzucać po prostu ;-)).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/