Re: Głośniczki na prezent do 150 zł?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Tue 13 Dec 2005 - 23:17:09 MET

PSYLO wrote:
> Było już w moim pokoju dużo różnych głośników. Creative z wszystkich
> _zdecydowanie_ robi najlepsze zestawy (można generalizować). Najmniej
> problemowe, przemyślane i estetyczne konstrukcje, dźwięk w tej cenie
> bardzo dobry, w razie wypadku świetny serwis. Logitech też jest bardzo
> dobry. Do tego jeszcze JBL dochodzi. Pozostałe - szrot. Niestety.

Logitech dobrze gra tylko do czasu, wystarczy przejrzec kilka testow
necie, bodajze tomshardware. Za to jesli idzie o Creativa - jest to
firma sprawdzona i mozna kupowac praktycznie w ciemno.

Sam nabylem calkiem niedawno zestaw 2.1 - T3000. To wlasciwie nastepca
wspomnianego zestawu P380, posiada m.in. dwudrozne glosniki satelitki.
Wedlug mnie (i nie tylko mnie :)) ten zestaw gra rewelacyjnie i mam
nadzieje, ze bas sasiadom sie podoba :D

--